Droog Trainen Eetschema 2

Droog Trainen Eetschema 2

Droogtrainen eetschema

Hierbij nog een extra eetschema zodat je wat meer afwisseling hebt in je voeding. Houd er rekening mee dat dit schema ervan uitgaat dat je 3 a 4 per week naar de sportschool gaat:

eetschema

 

Klik hier voor Eiwitrijke ontbijt, lunch, diner en snack recepten

 

Je hebt eiwitten nodig om je spieren te laten groeien. Als je veel bezig bent met sporten en fitness dan weet je dat je proteine nodig hebt om je spieren te herstellen na een workout.

Wetenschappers raden aan om rond de 2 gram per kilo lichaamsgewicht in eiwitten per dag te eten. Als je 80 kilo weegt moet je dus 160 gram eiwitten naar binnen werken iedere dag om optimaal resultaat te krijgen van je harde workout in de sportschool

Dit is niet zo makkelijk als het lijkt. Zelfs in een heel blik tonijn zit vaak maar 30 gram eiwitten en in een whey shake niet veel meer.

Het is dus belangrijk om in je dagelijkse voeding veel eiwitten te knallen. In de link hieronder vind je enorm veel recepten met een hoge eiwitwaarde. Het is eigenlijk heel makkelijk…. : ga 500 calorieën onder je dagelijkse caloriebehoefte zitten, eet gezond, eet regelmatig en eet genoeg eiwitten.. That’s it!

Klik hier voor het eiwitrijke receptenboek

 

Het is ook wel lekker om te kunnen variëren in je dieet en niet alleen maar kip en tonijn te eten.

Mocht jouw dagelijkse dieet saai zijn of wil je gewoon weten hoe je het meeste voordeel uit je harde werk kan halen dan raad ik aan om dit receptenboek te downloaden. Hier staan tientallen recepten in die jou zullen helpen het meeste uit je lichaam te halen.